Veluddannet hjælp til kontor og administration

Hos Akurat tilbyder vi højt specialiserede vikarer indenfor en lang række forskellige arbejdsområder i kontor og administra-tionsområdet.

Vi kan hjælpe med arbejdskraft i spidsbelastningsperioder, ved sygdom, barsel eller til specifikke opgaver – kontorassistenter,
receptionister, bogholderi eller andre lignende administrative opgaver i timer, dage, uger eller måneder – eller til en specifikt
afgrænset opgave.

Dit behov er udgangspunktet. Vi finder de bedste kandidater og matcher deres kvalifikationer til opgaven

Når du opererer med Akurat som underleverandør på bemandingssiden, behøver du ikke tænke på de administrative opgaver
så som ansættelseskontrakter, lønadministration, feriepenge, pension, sundhedsforsikring, sygedagpenge, ATP og andre
arbejdsgiverrelaterede bidrag.

Du får blot en faktura på det leverede antal timer.

Udfyld kontaktformularen herunder hvis du ønsker at blive kontaktet for en mere detaljeret snak om vores forskellige
vikarløsninger. Ønsker du at registrere dit CV, klik her

Website (required)

 

Vi bruger cookies

Denne hjemmeside bruger cookies til statistiske formål og til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du vælger ikke at slå cookies fra, giver du dit samtykke til brug af cookies i overensstemmelse med vores Cookiepolitik.

Accepter Forlad hjemmeside