Har du flair for tal og trives du med at varetage alle aspekter af bogholderi lige fra løn til årsafstemninger? Harmonerer din hverdag bedst med en deltidsstilling? – så kan du måske være den nye medarbejder hos Vestjysk Træemballage.

Ønsker du nye udfordringer med bogholderiopgaver i en mellemstor virksomhed og fungerer du bedst hvor der er rummelighed og højt til loftet? Blandt mange andre gode egenskaber, er disse nogle af dem du vil møde som bogholder hos Vestjysk Træ emballage. Stor alsidighed og fleksibilitet er kendetegnene for virksomheden som i alt pt. beskæftiger 40 medarbejdere. Der er plads til særlige behov og individualitet så længe man er informativ og ellers gør sit bedste for at komme i mål med sine opgaver.

Som bogholder forventes det at man varetager følgende arbejdsopgaver

  • Afstemning af bank
  • Løn
  • Debitor/kreditor
  • Finans
  • Moms
  • Afskrivning og afstemning
  • Leasing
  • Erfaring med budget og likviditet vil være en fordel

Ønskede kompetencer:

  • Du har erfaring som bogholder, regnskabsassistent eller lignende
  • Du er vant til at arbejde i systemer og har muligvis erfaring med E-conomics og Visma (Bluegarden)
  • Du er omstillingsparat og klar til at sætte dig ind i nye opgaver

Som person er du:

  • Positiv, åben og ærlig
  • Proaktiv, selvdreven og tager ansvar for egne opgaver
  • Kvalitetsbevidst og struktureret i din tilgang til at løse opgaverne

Her er tale om en fastansættelse på deltid 25 – 30 timer/ugen med mulighed for flere timer på sigt. Lønnen afstemmes i forhold til erfaring og kvalifikationer.

Virksomheden tilbyder:

  • Fleksibilitet i forhold til at planlægge egen arbejdstid
  • Attraktiv madordning med både formiddagsmad og frokost til lav egenbetaling
  • Pension 4 + 8
  • Sundhedsforsikring

Akurat A/S varetager rekrutteringen af opgaven, så ved spørgsmål til stillingen bedes du kontakte rekrutteringskonsulent Jannie Dybdal på mobil 71749971. Cv, ansøgning og relevante dokumenter sendes via dette link. Ansøgningsfrist 22. oktober 2020. Ansøgningerne behandles løbende.

Lidt om virksomheden:

Virksomheden er beliggende i Ramme ved Lemvig og blev etableret i 2003 af en værftsejer fra Thyborøn. Han tilbød en service med reparation af træpaller til bl.a. kunder og samarbejdspartnere, for at kunne beskæftige sine medarbejdere hele året rundt. Nuværende ejer Carsten Lund købte sig ind i virksomheden i 2006 og i 2012 flyttede virksomheden til den nuværende lokation i Ramme. Virksomheden beskæftiger i dag 40 medarbejdere fordelt på produktion, lager, administration, kantine og salg. I produktionen fremstilles der paller til bl.a. vindues- og emballageproducenter, primært i Danmark. Dertil fremstilles også kasser og forme til bl.a. fragt at større emner. Leverandørerne findes i Skandinavien, Tyskland og Polen. Udover hovedlokationen i Ramme, er der også lagerlokationer i Linde og Aulum.

Vi bruger cookies!

Her på sitet bruger vi cookies i forbindelse med bl.a. trafikmåling, for at kunne udvikle bedre og mere målrettede brugeroplevelser.

Ved at benytte sitet accepterer du brugen af cookies.

Læs mere om cookies her.

Accepter Forlad sitet